תשובה אחת
אני במקומך לא הייתי שואלת את זה חח, עדיף שתכתבי לו מהלב ולא שאנשים יגידו לך ותכתבי מה שהם כתבו כי זה לא שווה את זה, הכי טוב שתכתבי מהלב:)
באותו הנושא: