8 תשובות
שואל השאלה:
לא מכירים בכלל
לא מכירים בכלל
אנונימית
אז מה את דואגת חח
תעליי
תעליי
אנונימית
אם אין לך חבר אז תעלי בכיף וגם זה יהיה אחלה דרך להכיר אותם יותר ; )
חחח לא זה ממש מגניב הם לא ייתחסו לזה בתור פאדיחה
אתלא יכולה להעלות תמונה שלהם בלי ההסכמה שלהם. זה לא חוקי וזה לא נחמד
אתם מכירים אחד את השני?
או שזה באמת סתם חבורה של בנים, כי אם כן לא נראלי כזה אכפת להם
או שזה באמת סתם חבורה של בנים, כי אם כן לא נראלי כזה אכפת להם
אנונימית
העיקר שאת תהיי מרוצה מהתמונה
אם התמונה יצאה טוב תעלי, שיחשבו מה שיחשבו
באותו הנושא: