5 תשובות
אם לא מפריע לך אז כן.
אם את פחות מתרגשת מהדברים האלה אז לכי על זה (:
בתור אחת שמתנדבת וגם לי היו פעם פחדים אני אומרת לך שהכל נעלם, צריך לדעת להתמודד עם הפחדים שלנו ולא לתת להם לעצןר אותנו. בהצלחה
לדעתי התרגשת כי זו סבתא שלך, גם כשלי קרה המצב הזה בכיתי קצת בלב:(
אם אין לך בעיה עם כל המחטים תלכי לזה
הכל תלוי בך.
כדי לא לקחת ללב מטופל שנפטר במשמרת שלך (זה קיצוני בכוונה) מתחזקים בזה שאת עוזרת להרבה אחרים ושאם תיקחי כל מטופל קשה לא תוכלי לעזור להם. (יש שצוחקים על זה אפילו)
באותו הנושא: