4 תשובות
כן
כן.
כן, אבל תדעי שיש סיכוי גבוה שהשרירים שלך יתפסו, משום שאת עושה ספורט כל יום באינטנסיביות, עדיף יום אחד ספורט אינטנסיבי וביום למחרת אירובי קל (רק אם את מרגישה צורך שאת חייבת להתאמן) בתכלס, צריך להביא לשרירים 24 שעות מנוחה בין אימונים אינטנסיביים.
באותו הנושא: