3 תשובות
בחודש הראשון זה קצת כאב, כי הייתי בתקופת תהליך ההחלמה של העגיל. אבל עכשיו אני בכלל שוכחת שיש לי עגיל. מקנחים כרגיל.
רגיל, באמת.
בהתחלה קצת כואב, מניסיון עם הנזם.
אבל אח"כ כבר לא מרגישים שזה קיים.
בהתחלה קצת כואב, מניסיון עם הנזם.
אבל אח"כ כבר לא מרגישים שזה קיים.
רגיל
באותו הנושא: