3 תשובות
הבגדים שם פשוט לא יפים.
ממש לא... לדעתי הבגדים בתמנון איכותיים ויפים... למה צריך ללכת לקנות מותג רק בגלל שיש שם כמה אותיות מסכנות, אם אפשר לקנות חולצה הרבה יותר יפה שם...
למה דווקא אני קניתי משם בגלל שמלא אנשים אמרו לי שהאיכות שם אחלה