5 תשובות
אם זה מעצבן תגיד לה וזהו
לא
זה לא אומר כלום
שואל השאלה:
ברוב ההודעות היא עושה לי את זה..
אנונימי
לא כל כך.. אולי כשהיא רוצה להדגיש את המילה והמשמעות שלה אז אולי יש מצב
זה לא אומר שום דבר אבל זה מחרפן