6 תשובות
ממש לא פידיחה, תרגישי בנוח :)
גם לי יש ואני כן מרגישה פדיחה אבל אני הולכת עם קצר בכל מקרה כי נמאס לי שחם לי אבל לא נורא הכל טוב לכי עם קצר
ממש לא.
אני לא מורידה בכלל שערות בידיים זה דבר טבעי
אני לא מורידה בכלל שערות בידיים זה דבר טבעי
ממש לא!
לא, זה טבעי. לכולם יש.
תעשי מה שנוח לך ותשימי פס על אחרים
באותו הנושא: