7 תשובות
חחח בקטנה לא באמת יקרה לך משהו היו תקופות הייתי שותה בקבוקים כל יום
פשוט תפסיקי וזהו
וואו חח אז אם כוס קולה זה נורא אז מה עם זה שאני שותה בערך 3 פחיות ביום במקרה הטוב?
אנונימית
הרגע אמרת שזה אחרי תקופה שלא שתית אז לא יקרה כלום במיוחד כשאת מודעת שזה א בריא ולא מומלץ אז כל הכבוד ולא יקרה שום דבר הכל טוב אפשר לפנק את עצמך במשהו מתוק מידי פעם
אנונימית
שואל השאלה:
: ( שיאו
: ( שיאו
אנונימית
היית שותה מים... או מים בטעמים. אומרים שמותר כוס אחת בשבוע של משקה ממותק. אז הכל יהיה בסדר
בכוס קולה יש 8 כפיות סוכר... אז כן זה נורא
באותו הנושא: