10 תשובות
כן. פעמים ראשונות תמיד מוזרות לי ואז מתרגלים
ממש טיפה אבל אני אחבק אותו חזרה ואתרגל לזה
שואל השאלה:
זה יגרום לכן אולי לחשוב עליו קצת אחרת?
זה יגרום לכן אולי לחשוב עליו קצת אחרת?
זה יהיה טיפה מוזר אבל זה לא יגרום לי לחשוב עליו אחרת.. כולה חיבוק
ארגיש קצת מוזר אבל ככה זה בהתחלה
לא.
אני מחבקת גם בנים שהם לא ידידים הכי טובים שלי, כי אני נחמדה.
אני מחבקת גם בנים שהם לא ידידים הכי טובים שלי, כי אני נחמדה.
זה מאוד תלוי, אם אנחנו מכירים כבר הרבה זמן והוא אף פעם לא חיבק אותי אז כן זה יהיה קצת מוזר שזה בא פתאום.
אבל אם זה דבר שבאופי שלו, אז לא ממש
אבל אם זה דבר שבאופי שלו, אז לא ממש
זה מוזר רק בפעם הראשונה אבל אז זה לא וזה דווקא נחמד
אולי קצת, אבל זה נורמלי.