4 תשובות
ממש יפה.
מתאים יותר לבנים אבל אני ממש אוהבת את השם הזה.
שם יפה אבל לא הייתי קוראת ככה לבת שלי.
לא אהבתי בכלל גם לבן וגם לבת זה מכוער


אתם יכולים לעשות לי מינוסים בכיף אבל זאת הדעה שלי וזה מה שהיא שאלה