2 תשובות
הלקים שלהם טובים והמסרקים וגם קניתי שם פלטת קונסילרים ואהבתי אבל לא יותר מידי..
אני קונה משם גומיות וצמרי גפן

יש לי לק שלהם הוא גרוע לא ממליצה