2 תשובות
לילדים שנולדים כתוצאה מגילוי עריות (אחים למשל) יש סיכוי רב לצאת עם מומים ובעיות התפתחותיות (גם שכליות, וזו בעיקר הכוונה).
יעני "את אוטיסטית?"
יעני "את אוטיסטית?"
מכיוון שכשיש קשרים רומנטיים בתוך משפחה, יש הרבה פעמים שבהם הילד יוצא אוטיסט או עם בעיות. יש משפט ממשחקי הכס שאני ממש אוהבת: "כל פעם שנולד ילד לעולם מהורים הבאים מאותה משפחה, האלים מטביעים מטבע." בעצם רוצים לומר שיש לך בעיות ושאתה מטומטם
באותו הנושא: