7 תשובות
כן
אני חושב שזה בסדר, אין בזה שום דבר רע
לגיטימי
אם אתם אחראים ויכולים להסתדר לבד כן.
אבל עם אישור הורים כמובן
אבל עם אישור הורים כמובן
כן, בכיתה י לרוב נוסעים עם חברות / חברים לאילת
אנונימית
כן
באותו הנושא: