6 תשובות
תודה על העזרה אוהבת
אוף איזה באסה נכנסתי עכשיו לספא קיסר וזה עולה 700 שקל וזה עוד במבצע.. אין לי דרך להשיג את זה במהירות וזה יראה נצלני שאבקש ממנו כסף הוא במילא לא אוהב את זה כי הוא נפגע הייתי מבקשת ממנו המון.. מה לעשות?
תלכו אולי לזה בשפיים על חשבונך, נראלי יש שם ספא או שתביא מעסה הביתה
אני אבדוק אם יש עוד דברים בסביבתך
אין עליך! חיממת לי את הלב! שבת שלום
אתם מאור אקיבא איזה קטע
מקווה שזה יעזור ושזה מתאים מבחינת מחיר