7 תשובות
אקסטרני
למה את צריכה לעשות ביולוגיה? יש לך בזה צורך לתואר שאת רוצה?
שואל השאלה:
כן
כן
אנונימית
אז תנסי ללמוד את החומר לבד, ותרשמי לבגרות מבית ספר כלשהו ותבואי פשוט לבחינה
שואל השאלה:
כן אני יודעת שאני יכולה לעשות את זה, השאלה היא איך ללמוד לבד? אני לא יודעת מה החומר לבגרות, לא יודעת מאיפה אלמד את החומר איזה ספרים יש וכו
כן אני יודעת שאני יכולה לעשות את זה, השאלה היא איך ללמוד לבד? אני לא יודעת מה החומר לבגרות, לא יודעת מאיפה אלמד את החומר איזה ספרים יש וכו
אנונימית
אולי יש קורסים שתוכלי לקחת, במכללה או אוניברסיטה כלשהי.
אם את רוצה ללמוד לבד, פשוט תקני את הספרים של המגמה או שתלמידי מהאינטרנט.
אם את רוצה ללמוד לבד, פשוט תקני את הספרים של המגמה או שתלמידי מהאינטרנט.
תכנסי לאתר מפמ ר ביולוגי ותראי את תוכנית הלימודים
אז תנסי לראות איפה את יכולה לקחת קורס
אם לא בא לך קורס את יכולה פשוט לקנות את הספרים של החברות שמכינות לבגרות וללמוד מתוכם עצמאי
*תבדקי מה את יכולה לעשות עם מבחן המעבדה
אז תנסי לראות איפה את יכולה לקחת קורס
אם לא בא לך קורס את יכולה פשוט לקנות את הספרים של החברות שמכינות לבגרות וללמוד מתוכם עצמאי
*תבדקי מה את יכולה לעשות עם מבחן המעבדה
באותו הנושא: