3 תשובות
גם אצלי ההורים דיי כבדים עם קעקועים אבל ברגע שאעשה אחד לא יהיו להם יותר מידי אופציות הם פשוט יקבלו את זה.. ככה זה היה עם אחי
סה"כ אמא שלך דואגת לך. לגבי דעתה, אף אחד כאן לא יודע אבל אני מניחה שדעתה לא תשתנה לגבי זה, מהסיבה הפשוטה שזו הייתה דעתה תמיד, גם כשהיית בת 3 ולכן אני לא ראוה סיבה שתגרום לה לחשוב אחרת. קעקוע זה לא הדבר שיגרום לך לזכור דברים, ממש לא. אני בטוחה שלא תהיה לך בעיה לזכור אירועים משמעותיים גם בלי קעקוע, לכן לדעתי תוכלי לחיות גם בלעדיו. אם את רוצה להפר את אמונת אימך אז תעשי, אבל לדעתי, כמו שמשתמע מכל התשובה, אני נגד.
אני חושב שאימא שלך לא באמת לא תדבר איתך אלה היא פשוט תיהיה מאוכזבת ממך
כנראה שיש לה דעה משלה על קעקועים שהם לא טובים וכולי...
כדאי לך לנסות לדבר איתה על זה לעומק
בסה"כ היא אימא שלך היא אוהבת אותך ודואגת לך
כנראה שיש לה דעה משלה על קעקועים שהם לא טובים וכולי...
כדאי לך לנסות לדבר איתה על זה לעומק
בסה"כ היא אימא שלך היא אוהבת אותך ודואגת לך