7 תשובות
לפני שאתה הופך את האייפון הזה לשלך, כנס להגדרות-חנות. אמור להיות שם המייל של בעל האייפון.
נסה לשלוח לו מייל.
אני לא מבינה איך מישהו מאבד אייפון 4 זה כמו לשכוח תינוק איפשהו..
תבדקי ברשימת קשר תשם של האמא ותתקשרי אליה ויבואו לקחת, אל תשמרי תחשבי שהיית מאבדת תאייפון שלך
D=
לא צריך למשטרה, אולי לעירייה, או תפרסמי מודעות, את יכולה להטעין ולראות של מי זה..
תיהיהי בו אדם טוב ותחפשי, עם לא קחי לעצמך
אל תשמרי.. תארי לך זה היה שלך?

נניח ותשמרי סבבה? אז אני, שאיבדתי לכאורה תאייפון, אמצא מתישהו פלאפון, שאני גם אשמור לעצמי, ואז מי שאיבד, ישמור לעצמו וכך חוזר חלילה..

איזה חברה נהיה אם כל אחד ידאג לתחת של עצמו?
הבעלים יכול לבקש לחסום את ה imei ואז הפלאפון יהיה חסום לשימוש בכל הספקיות.
וגם, יש את כל התכנות איתור וזה באייפון ככה שאת לא רוצה להסתבך.
פשוט תחזירי את זה לבעלים, ותאמרי שמצאת את זה על ספסל.
אל תשמרי לעצמך אני איבדתי אייפון ואת לא מבינה איזו הרגשה נוראית זו פשוט תנסי לאתר את הבן אדם וככה גם את תרגישי שעשית מעשה טוב (:
אל תימסרי למשטרה כי הם לא באמת ינסו לברר (: כמו שאמרו כאן תיתקשרי לאחד מאנשי הקשר שלו ותנסי לאתר את האיש
באותו הנושא: