26 תשובות
חמוד (:!
אוי ואבוי
אנונימית
לא משהו, לא אהבתי.
xd מגניב
אני אישית מאוד אהבתי אבל למה אתם שמים מינוסים לכל מי שלא אהב? השואלת שאלה לדעתנו וכל אחד יענה מה שהוא חושב!
שואל השאלה:
לול שכחתי מהשאלה ומהסמייליxd סליחה, ח_ח
אני עדיין גאון
אנונימית
עדיין משתמש בסמיילי?
שואל השאלה:
לא ממש
ואוו זאת שאלה עתיקה
ואני בת..
אנונימית
הו סליחה:)
אני דווקא לפעמים ח_ח
יאללה ב2020 אני אענה שוב על התשובה
כל שנה
שואל השאלה:
ח_ח קדימה
ומה זאת אומרת"את דווקא לפעמים"
אנונימית
לפעמים משתמשת בסמיילי הזה
שואל השאלה:
באמת???#סמיילים מאוהבים
אנונימית
אופ קורס(סליחה על הכושלות) הוא טוב
שואל השאלה:
יא א א❤❤❤❤❤❤❤
אנונימית
עדיין יש פה חיים וואו
שואל השאלה:
אכןח_ח(יאי שימוש ראשון)
אנונימית
אשכרה אחרי שנתיים זה השימוש הראשון שלך בו? xd
שואל השאלה:
ח_ח
אגב אני דרקון ספרים
אנונימית
וואי יש כאן עוד שורדים?
בואו ננסה להקים תשאלה לתחייה!
חחח נעצתי ^
למרות ששאלה ישנה לא יכולה להיות בעמוד הראשי, לא נורא
שואל השאלה:
אני אוותר
אנונימית