2 תשובות
פתרון?
תקנה מיטה סטנדרטית אני מניח...
ומה הבעיה במיטת קומותיים? כול עוד אתה בגודל של המיטה, לא רואה בעיה, אלא אם כן זה מפריע לך- אם זה לא נוח לך.. היום כולם קונים מיטה זוגית ומתייחסים לזה כאילו שזו פאדיחה לישון במיטת נוער.. לא רואה שום בעיה כל עוד זה נוח..
באותו הנושא: