7 תשובות
20 ליוני יום אחרון ו21 כבר חופש
כן. בתיכון ובחטיבה ב20 מקבלים תעודות ו21 לא לומדים.
נכון
ב 20 ליוני יום אחרון ללימודים למחרת ב21 חופש
לא אם את בי"א כמוני הבגרויות מועד ב' ממשיכות לך עד אמצע יולי ואם את לא עושה את המועדי ב' האחרונה בתנ"ך ב29 לחודש
אנונימית
כן אם את בתיכון ובחטיבה
יאלה חופש
יאלה חופש
באותו הנושא: