התחברות הרשמה

80-85 סופי בלשון, זה ציון שנחשב טוב?

18 ביוני 2017, 22:32
ציוניםבגרותלשון    
7 תשובות
מעולה, לא רק טוב.
❤
❤La vita va avanti❤
טוב מאוד
כל הכבוד!
xoxo gossip girl
כן, כל הכבוד.
w
winter is coming
כן, למה לא?
ציון מעולה, כל הכבוד! :)
^
^.^Here to help^.^
כן, טוב מאוד
L
Lazy world
כןן
Skylight
זה מצוין
מ
מישו ושימ
באותו הנושא:
ציון 80 בלשון לכיתה ז' זה טוב?
הציונים שלי הם:80,85,95,75,85,100,90,70 מה הממוצע שלי?
ציון סופי בלשון א 80 זה טוב?
80-85 בלשון סופי, זה נחשב טוב?
ציון מגן (שנתי) בלשון 85 זה טוב?
ציון 80 סופי בלשון נחשב נמוך?
ציון סופי לשון א 80 זה טוב?
ציון 85 סופי בארבע יחידות מתמטיקה זה טוב?
ציון סופי 85 בלשון זה טוב? אני לא יודעת..
קבלתי במגן בלשון 95, כמה אני צריכה לקבל בבגרות עצמה כדי להוציא מעל 85 בציון הסופי?
אם קיבלתי בציון הסופי בבגרות בלשון 83 והמגן היה 85 כמה קיבלתי בלי המגן?