7 תשובות
קחי אותם לצד ודברי איתם על זה
שואל השאלה:
עשיתי מלחמות ואלה מלחמות שווא מלחמות לחינם אף אחד לא באמת מקשיב הבית הזה מגעיל אותי אני לא יכולה להישאר איתם
אנונימית
שואל השאלה:
כן לפעמיים הוא מקשיב אבל הוא עושה את זה ממש לפעמיים וגם לפעמיים הוא אומר שהוא ישטוף את הכלים עוד מעט ומשאיר אותם לאמא שלי ואחר כך היא כועסת עלי
אנונימית
שואל השאלה:
ואני לא מבינה את אמא שליי בתור בת היא צריכה להבין למה
אין פתרון לדבר הזה אה?
עזבו..
תודה שניסתם לעזור לי
אנונימית
תגידי ככה:
אני לא מסדרת עד שאח שלי לא מסדר!
ככה בדיוק. ובאמת תעשי את זה.
תהיי בשביתה
אל תעשי כלום
מה הם יעשו ירביצו לך? זה כבר למשטרה.
הם לא יעשו לך כלום וגם את לא.
או שפשוט אל תדברי איתם.. תריבי איתם על משהו ואל תדברי איתם.. ככה הם לא יוכלו לדבר איתך
אל תעשי את זה כמו שכתבו מעליי