7 תשובות
אם את מאוכזבת תיגשי למועד ב
87 זה ציון מעולה
תיגשי למועד ב, ובכללי זה ציון טוב.
שואל השאלה:
זה מזעזע,
לפי יואל גבע הזה טעיתי רק בשאלה אחת
זה מזעזע,
לפי יואל גבע הזה טעיתי רק בשאלה אחת
אנונימית
מועד ב, לדעתי זה ציון ממש טוב
אותו דבר כמוך: (
אני ניגשת שוב
אני ניגשת שוב
זה ממש לא נמוך, ציון מעולה
ובכל מקרה תיגשי למועד ב' אם את מאוכזבת
ובכל מקרה תיגשי למועד ב' אם את מאוכזבת
באותו הנושא: