3 תשובות
הוא פשוט ילד דוחה שלא שווה שתתעצבני או תרגישי רע בגללו, אל תשימי עליו.
אל תתייחסי אליו, את תהיי בריאה תמיד בעזרת ה', אני בטוחה שזה לא מכוונה רעה הוא פשוט לא חשב וזה יצא לו בטעות כנראה.
אל תקשיבי לאידיוט הזה, הוא חולה במחלת הטיפשות, אז הדבר היחיד שמושפע זה המוח שלו. שתהיה לך החלמה מהירה!
באותו הנושא: