6 תשובות
אני מפתח תקווה
אנונימי
שואל השאלה:
יש לך אולי סנאפצ'אט? או שתביא לי את הפייסוק שלך כי אין לי דרך אחרת
יש לך אולי סנאפצ'אט? או שתביא לי את הפייסוק שלך כי אין לי דרך אחרת
אנונימית
שואל השאלה:
או שתשאל שאלה אני יענה עליה ותתיתן לי פרח
או שתשאל שאלה אני יענה עליה ותתיתן לי פרח
אנונימית
.
שואל השאלה:
יש לי 10 פרחים חח אתה יכול לבוא לפרטי
יש לי 10 פרחים חח אתה יכול לבוא לפרטי
אנונימית
גם אני מפתח תקווה.
אנונימית
באותו הנושא: