3 תשובות
כנראה ש190 שח
שואל השאלה:
תודה שונטל כפרה
אנונימית
כל שנה אותו דבר, 189 שח. אבל תמיד יש הנחות למי שקונה בשופרסל/מי שחבר במועדונים מסויימים/יש לו הוט/עובד בהוט/מקורב לעובד בהוט.