6 תשובות
בשני הצדדים
שני הצדדים, אני אישית כתבתי בכל מקום אפשרי מרוב שלא היה לי מקום..
שואל השאלה:
האמת שלפי מה שהבנתי כן מסתכלים, בודקים לפחות שאתה לא יצאת מהגבולות כדי לראות שצייתת להוראות.
האמת שלפי מה שהבנתי כן מסתכלים, בודקים לפחות שאתה לא יצאת מהגבולות כדי לראות שצייתת להוראות.
לא זה סתם חרטא אף אחד לא הסתכל לי על הדף וגם לא היו גבולות בכלל
שואל השאלה:
חחח טוב תודה
חחח טוב תודה
האמת שיש גבולות^ אבל אני לא בטוחה שבאמת בודקים את זה כי אין הוראות מסויימות, רק לא לקחת את הדף הביתה בסוף המבחן.
באותו הנושא: