4 תשובות
בגיל 13 אי אפשר לעבוד חוץ מביביסיטר
אין עבודה לגילך
בעיקרון אתה יכול לעבוד גם עכשיו, אבל זה לא מבטיח שהמעסיק ישלם לך עבור זה.
רק מגיל 16 המעסיקים מחויבים לשלם לבני הנוער על פי החוק.
כך שאם אתה בונה על עבודה, תעבוד עם מעסיק שאתה בטוח בו ויש לך קרבה אליו.
אי אפשר לעבוד בעבודות קבועות בגיל הזה.