14 תשובות
ז (כאילו עולה לח')
עולה לח
כיתה ז' או עולה לח'
שואל השאלה:
אני בת 13 הייתי כיתה ח ואני עולה לט
אנונימית
כנראה קפצת כיתה ^
או שאת נולדת באחד החודשים בין אוגוסט לנובמבר.
מה זאת אומרת "הייתם חושבים"?
יש תכנית מסודרת בן אדם.
אם לא מדובר במקרה של ילדה שקפצה או נשארה כתה (או תאריך "בעייתי"),
ילדה בגיל 13 אמורה להיות בכתה ז' או ח'.
ז'. או שהיא בח' ועדיין לא חגגה יום הולדת.
אני גם 13 ואני עולה לט' ויש לי יום הולדת רק באוקטובר שנה הבאה ולא קפצתי שום כיתה אל תקשיבי לתגובות פה זה תלוי מתי נולדת
שואל השאלה:
אני נולדתי בנובמבר. ובנובמבר אני אהיה בת 14 בכיתה ט
אנונימית
אני בת 13 ועולה לח אני יותר גדולה ממך אבל בכיתות את גדולה ממני בשנה (אני באוקטובר אהיה בת 14) זה לא קשור בי או בך לפעמים אלו שנולדים בסוף השנה או שנדפקים בלהיות הגדולים בשכבה או הקטנים וכן אני מכירה כאלו שעולות לט בגיל 13 ואם לא היה לי סיפור ארוך ולא הייתי עושה גן חובה עוד פעם הייתי עולה לט עכשיו
הייתי חושבת שאת עולה לח אבל גם אני בגיל 13 עליתי לט (נולדתי בדצמבר)
אני 13 עולה לט
ואני בין הקטנים בשכבה ולא קפצתי כיתה
אנונימית
הגיוני אם - או שנולדת בסוף השנה כי הרי לפי שנה האזרחית את תהיי בת 14 ( שזו הייתה גם רוב שנת הלימודים ) אבל בגלל שהלימודים מתחילים ספטמבר של אותה שנה, נוצרים דברים כאלה, אז לדוגמא אצלי בשכבה יש כמה בנות שגדולות ממני ( אני בינואר ) בשלושה או ארבעה חודשים ושיש בנות שקטנות ממני בשנה ( כמעט )
היי גם אני 13 ועולה לט
נולדתי באוגוסט *^*
אנונימית
באותו הנושא: