14 תשובות
מאמינה
היא מאמינה
שואל השאלה:
איפה כתוב שהיא מאמינה?
אנונימית
חח שתי תגובות מעלי לקחה את זה קשה מדי.. אף אחד לא אמר שהוא שונא אותה למה לקפוץ למסקנות
אנונימית
אה אנונימית את רוצה להגיד לי שאחת ימנית היתה יוצאת עם ערבי? בטח שאפשר להניח שהיא שמאלנית!
אנונימית
היא לא מאמינה.
ולא נראה לי שהיא שמאלנית
היא אמרה שהיא מאמינה יותר במדע מאשר באלוהים. היא לא שמאלנית וגם לא ימנית קיצונית. היא מוכנה לצאת עם ערבי (יש מצב שהיא אמרה את זה רק בשביל לא לצאת גזענית או משהו.)
היא אמרה שהיא מאמינה במדע יותר. התנ"ך לא סותר את המדע
ליהפך היהדות היא הדת היחידה שמסכימה עם דברי במדע שיש להם הוכחות חותכות.
אם היא שמאלנית.. אולי כן ואולי לא. כנראה שהיא לא רצתה שיצאו עליה אז אמרה שכן הייתה יוצאת..
מה הלחץ שלכם? אז היא לא מאמינה והיא שמאלנית, איך זה בדיוק משפיע עליך? גם מה זו ההיסטריה הזאת כאליו מה היא עשתה.
אף פעם לא הערצתי אותה xd
המדע כן סותר את התנך תפסיקו להגיד שלא אם אתם לא יודעים.
היא אמרה שהיא מאמינה יותר במדע
המדע בהמון דברים לא סותר

ומה הבעיה אם היא שמאלנית זה דיון ארוך
אנונימי
מישהו יכול להסביר לי את ההגיון מאחורי זוגיות מעורבת? (של דת)
אנונימי
היא מאמינה!!