2 תשובות
לפעמים בחלקי הייצור יש פגם/ים (רוב הסיכויים אי תשומת לב אדם),.
מטוס, המחייב את חלקיו לכדי שלמות, שכל החלקים הנדרשים לו, בתפעול מלא. לא יכול לתפקד היטב אם חלק ממנו לקוי (או כמה-בטעות אנוש-פגומים).
עשן דולף גם מרכבים על הכביש, ויכול להגיע לכדי שריפה (רק שבמצב כזה, אפשר לעצור בצד (מיקום אפשרי, מנועון..)).
הפיקוח והטכנולוגיה השתפרה ממש, אין מימה לחשוש.
*לא לקחת את דבריי בתשומת לב מרובה, מחשבתי בלבד
מטוס, המחייב את חלקיו לכדי שלמות, שכל החלקים הנדרשים לו, בתפעול מלא. לא יכול לתפקד היטב אם חלק ממנו לקוי (או כמה-בטעות אנוש-פגומים).
עשן דולף גם מרכבים על הכביש, ויכול להגיע לכדי שריפה (רק שבמצב כזה, אפשר לעצור בצד (מיקום אפשרי, מנועון..)).
הפיקוח והטכנולוגיה השתפרה ממש, אין מימה לחשוש.
*לא לקחת את דבריי בתשומת לב מרובה, מחשבתי בלבד
אנונימית
יש כל מיני סיבות להתרסקות מטוסים, היתה פעם סדרה "תעופה בחקירה"
באופן כללי זה מתחלק לסיבות טכניות (תקלות) וטעויות אנוש-של טייסים או מגדל פיקוח. הפיצוץ והאש נוסעים מדלק בעל אוקטן גבוה מאד ונפיץ במיוחד.
באופן כללי זה מתחלק לסיבות טכניות (תקלות) וטעויות אנוש-של טייסים או מגדל פיקוח. הפיצוץ והאש נוסעים מדלק בעל אוקטן גבוה מאד ונפיץ במיוחד.