6 תשובות
שואל השאלה:
חחח הייתי מצטרפת אם לא הייתי מפחדת שיגלו על זה בשכבה.
חחח הייתי מצטרפת אם לא הייתי מפחדת שיגלו על זה בשכבה.
אנונימית
אצלי גילו היו צופים מולי בסירטונים וואלה לא שים על זה. אפילו ההפך מפרסמיםאת זה בשכבה בעצמך ושמים פס על כולם תעשי מה שאת אוהבת. מוזמנת ליצור איתי קשר פה :)
אני עושה למראה או שאני מצלמת את זה
תצטרפי לקהילת היוטיוברים תמיד כיף שיש עוד... אני הייתי הפסקתי אבל יש לי קשרים עם כל הגדולים אם את רוצה אוכל לסדר לך טיפה אם מעניין אותך להצליח שם. זה כיף פשוט לי היה לימודים על הראש
כן
אנונימית
אני עושה אנבוקסינג...
באותו הנושא: