7 תשובות
תחשבי על זה שלא תרצי שיהיה לך ריח רע מהפה ואנשים יעירו לך על זה..
זה עניין של 3 דקות בבוקר ו3 דקות בערב.. תתאמצי טיפה (:
קורה שלפעמים שוכחים.
תבקשי מאמא, אח או אחות להזכיר לך או תשימי בטלפון תזכורת לזמן שאת קמה בבוקר לצחצח שיניים ותזכורת ללילנ
מבחינת המראה של זה- אם לא אכפת לך שיהיו לך שיניים צהובות ומפורקות- אז אין בעיה.
אבל אז יתחילו הכאבים, ובגיל 40 תמצאי את עצמך עם חובות של עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים על טיפולי שיניים
היי, אנחנו שותפות לבעיות הגיינה, תני כיף!
שואל השאלה:
אין לי ריח רע מהפה.. גם תמיד לפני שאני יוצאת מהבית אני אצחצח אם לא ציחצחתי בבוקר.. כשאני בבית אני מבודדת אז אף אחד גם ככה לא שם לב. אני נראית טוב, מתחילים איתי, פשוט יש לי בעיית היגיינה שאין לי מושג איך להתמודד איתה. אף אחד לא יודע את זה עלי
אנונימית
פשוט תחשבי על זה שאם חס וחלילה יקרה משהו לשיניים שלך ותצטרכי עקירה או משהו בסגנון אין דרך חזרה.. אז תחשבי שתחסכי את כל הכאב והסבל..
אנונימית
הייתי כמוך בקטע של לא לצחצח בערב

ניסיתי לצחצח בערב פעם, וזה היה ממש תחושה טובה ורעננות + השיניים שלי נהיו לבנות יותר

אז הרגלתי את עצמי ועכשיו זה קבוע

ותצחצחי בבוקר את לא רוצה שמישהו יריח ריח לא נעים