8 תשובות
שואל השאלה:
מחבל נכנס לבית דרך החלון ודקר את המשפחה
אנונימית
לא יקרה כלום אל תדאגי ותנעלי את הדלת והחלונות טוב טוב
ותדליקי כמה אורות בבית אם ממש חשוב לך
הכל בסדר, אל תדאגי. בבית את נמצאת במקום שקט ובטוח. אף אחד לא יכול להכנס. שימי שירים ברקע זה מרגיע ומשמח
שואל השאלה:
איל בדיוק בטוח אם היום היה פיגוע בתוך בית
אנונימית
את גרה באיזור שם?
שואל השאלה:
לא אבל עדיין זה לא קשור
אנונימית
כי באותו מקרה, בבית כנראה לא היו סורגים על החלון, או שהחלון היה פתוח. כל עוד הכל סגור אצלך אין לך ממה לחשוש. אני בטוחה שיש מלא שוטרים שמסתובבים ברחובות עם עשר עיניים
אל תדאגי, לא יקרה כלום בעזרת ה'.
אני מבינה את הפחד, לי היו פחדים במשך שנים שיכנס מישהו מהמרפסת וירצח אותי, אני גרה בבניין אבל מהגג למרפסת שלי אין מרחק עצום כל כך, כך שזה אפשרי להיכנס, אז עשינו סוגרים תודה לאל שיאו.
מישהו היה צריך לומר לי שאני חורגת מהנושא *~*
לעניינינו, את יכולה ללכת לחברה שגרה קרוב אלייך? או שהיא תבוא אלייך? לא נעים להיות לבד עם הפחד.
אם אין, תראי סרט או סדרה שתסיח קצת את דעתך ואם גם זה לא עוזר, שלחי לי הודעה ונדבר, אני באמת לא רוצה שתרגישי פחדים, זה נוראי.