7 תשובות
תיתבייש לך מה גם בבית שלך אתה שם רגליים על השולחן! חח
אנונימי
אני אחנך אותך (זה הרג אותי כאילו הוא יכול)
"אל תדברו אליי ככה אני לא חברה שלכם (אחרי כמה דקות) טוב חברים תפתחו עמוד.."
קחי כיסא שבי על הרצפה
לא יודעת אם משפט מטומטם אבל מצחיק הוא כן..
המורה בדקה איזה כיתה היא צריכה ללכת ללמד אחר כך..
אז היא אמרה... " יש לי ז'.."
כל הכיתה צחקה והיא לא הבינה מה הבעיה במה שהיא אמרה... לקח לה זמן לקלוט..
המורה שלי אמרה בכיתה ז' "נשבר לי הזין כבר מללמד אתכם, אתם כיתה של חארות מדרגה א"
והשעו אותה היה בלאגן שלם...
אנונימי
' חבל בזבז '
אין לי מושג מה זה אומר, אבל אין שיעור שאני לא שומעת את המשפט הזה ממנה..
ו ' אם לא הייתם קיימים מישהו בטוח כבר היא ממציא אתכם.. '
אנונימי