התחברות
הרשמה
למה הרבה משתמשים עושים את רוב השאלות שלהם באנונימיות?
23 ביולי 2017, 13:54
נאמני סטיפס
שאלות
אנונימיות
מחיקת שאלות
3 תשובות
יש המון שאלות מביכות, ואנשים שלא רוצים שיזהו אותם
Ice
מתביישים
אני לא יודעת
C
Cheeki Breeki
כי הם לא רוצים שידעו מי הם.
N
Nortriptyline
באותו הנושא:
איך זה הגיוני שיש משתמשת ששאלה שאלה והשם משתמש שלה מוביל לעמוד כניסה של סטיפס?
מה הקטע של משתמשים לכתוב בכינוי שלהם (פרשתי) אם הם עוד פה ועונים על שאלות?
מה הקטע שהמשתמשים עכשיו מוסיפים למשתמש שלהם (פראייר מי שמבזבז), מה הקטע של זה?
יש פה משתמשים שהכינוי שלהם זה השם שלהם?
למה הרבה משתמשים שואלים שאלות גזעניות על אתיופים?
אני משתמש חדש פה, ראיתי משתמשים שליד היכוניי שלהם יש עונה בכיר
למה המשתמשים פה ( לא כולם לא מכלילה) אבל הרבה מהם הפסיקו לענות על שאלות שקשורות ללימודים?
"איזה משתמש אתם רואים הכי הרבה " זה נקראה לדון על משתמשים?
משתמשים שהכירו את הבן/בת זוג שלהם באתר, איך הכול התחיל וכמה זמן אתם ביחד?
אתם מוכנים להסביר איך שאלה כמו "איזה משתמש רואים הכי הרבה " זה נקרא " לדון על משתמשים "? לא מבינה את זה
למה יש משתמשים באתר שמוסיפים ליד השאלה/התייעצות את המילה קצר בסוגריים " (קצר)"? מה הכוונה כשהם עושים אתזה?