3 תשובות
אולי את לא לובשת חזייה מתאימה? אם זה לא העניין, אני בטוחה שיש דרכים לגרום לזה להיות נוח בשבילך. לא חושבת שלהקטין אותו חייב להיות הפיתרון.
שואל השאלה:
לא לא קשור לחזייה כשאני לובשת רק חולצה זה עדיין לא נוח לי האמת נוח לי יותר כשאני עם גוזייה
אנונימית
אין דרך להקטין אותו חוץ מניתוח..
אני מבינה שחזה גדול זה גם קשה, לפעמים בא לי לעקור לעצמי את החזה.. אבל תשמחי כי זה דבר יפה ולאט לאט תתרגלי לזה וזה יהיה בסדר גמור!