יש לי אייפון 6, שמתי לב שאין לי קול באייפון(הוא לא על מצב שקט). כשאני מנסה להגביר/להוריד ווליום זה מראה את הצלצלן ומראה שזה על הכי גבוה. כמתקשרים אלי יש צלצול. מה לעשות? ניסיתי לכבות ולהדליק וזה לא עוזר, וגם לחצתי על כפתור הבית והנעילה יחד לכמה שניות וזה לא עזר. מישו נתקל אולי בבעיה כזאת ויודע מה עושים? תודה מראש
27 ביולי 2017, 19:33
3 תשובות
גם לי יש אייפון 6 וגם לי זה קורה וקרה, אני לא ממש ידעתי מה לעשות אבל זה יחזור מהר הקול, תנסי לשמוע עם אוזניות וכן יהיה קול