התחברות
הרשמה
אני אוהבת מישהו ממש והוא לא שם עלי, אני רואה אותו כל יום בשירות שלי (אני בשירות לאומי והוא עובד במקום השירות) מה לעשות?
27 ביולי 2017, 19:53
שירות לאומי
שירות
צה"ל
התנדבות
תפקידים
תשובה אחת
תרמזי לו.. תעשי את הצעד... תתחילי לדבר איתו מדי פעם
א
איזה אחד1
באותו הנושא:
יש מישהו שרשם לי "אני אוהב אותך" והוא איזה בן 19 איך לקטול אותו?
אני אוהבת מישהו והוא לא אוהב אותי...
אני אוהבת אותו אבל הוא רואה אותי רק בתור ידידה לנתק קשר?
אם מישהו חוסם אותי בווצאפ ואני שולחת לו הודעה הוא רואה?
אם מישהו העלה סרטון לאינסטגרם ואני רואה אותו, הוא יכול לראות שראיתי?
אם מישהו שאוהב אותי רואה שאני בקטע עם מישהו אחר הוא יקנא?
יש מישהו שאני אוהבת אותו והוא כנראה גם אוהב אותי
אם אני מדברת עם מישהו בסקייפ, הוא רואה אותי כמו שאני רואה את עצמי במראה?
דיברתי עם מישהו. והוא כתב לי שהוא אוהב אותי וגם אני כתבתי לו שאני אוהבת אותו ומאז הוא...
חסמתי מישהו בווצאפ איך אני רואה אם גם הוא חסם אותי? ומה הוא רואה כשאני חוסמת אותו?
אם אני חוסמת מישהו בפייסבוק הוא רואה שחסמתי אותו?