4 תשובות
מכונה עושה סרטן!
עדיף בים לדעתי. למרות ששני הדרכים גרועות. פשוט שיזוף מלאכותי זה הרבה יותר מסוכן ומסרטן. למרות שגם שיזוף טבעי
עדיף בים, במכונה זה יותר מסוכן ויותר מסרטן. כן גם הפנים משתזפות כי את נכנסת כולך לתוכה.
שניהם ממש גרועים ומסרטנים, אבל מכונת שיזוף גרועה עוד יותר.
וכן.
וכן.
באותו הנושא: