11 תשובות
לא ישתנו ככ
כלום לא ישתנה..
זה לא שונה מכיתה ז'
שום דבר לא ישתנה
אנונימי
חוץ מזה שתוכלי לעלות במעלית לבד כלום
כלום לא ישתנה מכיתה ז
השינוי האמיתי מתחיל כיתה ט-י
ואז ביא
אנונימית
חברים אהבה בנים שןם דבר לא יתשנה
אגיד איך החיים שלי השתנו מכיתה ח-
המשקל שלי השתנה, והגובה שלי חמש ס"מ יותר עכשיו..
החברים שלי התחלפו..
אני פחות חרוצה ממה שהייתי..
כלוםלא ישתנה אהבה משתנה רק ביא כזה
אצלי רק החברים השתנו.. כל השאר לא כל כך
אצלי החברים השתנו לטובה והביטחון עלה:)
אצלי כל הקטע החברתי; אהבה וכו השתנה רק בכיתה יא חח
בכיתה ח' אנשים רק מתחילים להבין שהם חא יכולים לאכול כל דבר כמו פעם כי הם כבר לא ילדים.
ולא, הבנים לא יגדלו ולא יגבהו, תחכי לסוף כיתה ט, שם זה קורה