התחברות
הרשמה
אני עצובה כל הזמן ולא מצליחה להסתיר את זה ויש פעמים שאני נשברת מול מישהו ומתחילה לבכות זה אומר שאני חלשה ומרחמת על עצמי?
10 באוגוסט 2017, 22:55
בכי
רגשות
מצב רוח
עצב
2 תשובות
שואל השאלה:
אני עברתי הרבה דברים..
אנונימית
לבכות זה ממש לא חולשה! שיש לך לבכות תביכי זה לא משנה איפה
כ
כי ללב אין גבולות