9 תשובות
כן
די הוא לא יאנןס אותך
את יכולה ללבוש מכנס ארוך עם בד אוורירי.
שואל השאלה:
לתגובה השנייה - מישהו רמז כאן על אונס?
תגידי את רצינית?
לדעתי כל בן אדם צריך להתלבש בצורה שמכבדת את הסיטואציה!
עדיף
שלא תעני וזהו..
לתגובה השנייה - מישהו רמז כאן על אונס?
תגידי את רצינית?
לדעתי כל בן אדם צריך להתלבש בצורה שמכבדת את הסיטואציה!
עדיף
שלא תעני וזהו..
אנונימית
כתב לי פעמיים אני פשוט ישנה אחת תלבשי משהו קליל או את השורט הכי ארוך שיש לך (?)
אני לא הייתי לובשת אבל פשוט כי אני לא אוהבת ולא הייתי מרגישה בנוח
אם ממש לא יהיה לך נעים לך אל תלבשי
אם ממש לא יהיה לך נעים לך אל תלבשי
אם תרגישי לא נעים אז אל תלבשי, חבל שכל השיעור יתבזבז כשתתרכזי בהרגשה לא נעימה. את יכולה ללבוש מכנס ארוך ואוורירי או מכנס שהוא לא קצר מאוד.
תלבשי מה שנוח לך:) את לא הולכת לאוניברסיטה רק לשיעור נהיגה, שורט זה סבבה נראה לי כל השיעורים שלי היו עם שורט
שימי מה שבאלך יש מזגן ברכב