2 תשובות
חח את לפני מחזור? זה קורה בעיקרון בגלל שאת נערה כי ההורמונים משתוללים לך בגוף.
את מתחילה לבכות בהקשרים מסויימים? כלומר, את בוכה אחרי שקורה משהו שמזכיר לך דברים? את יכולה לבקש פסיכולוג שיעזור לך לברר למה זה קורה. זה מאוד עוזר.
גם יכול להיות שאת בתקופה עמוסה וזה מציף אותך רגשית, קרו הרבה דברים (אפילו קטנים) ולא היה לך זמן לעבד אותם אצלך כמו שצריך. קצת כמו דלי שממלאים אותו עם מים לאט אבל בשלב מסויים הוא יעלה על גדותיו אם לא ישפכו את המים או ישתמשו בהם.
לפעמים הפיתרון הפשוט זה לבכות ולדבר עם חבר/ה, מדריך/ה או מורה כדי לשחרר ולפרוק. אפשר גם לכתוב לעצמך ביומן או סתם על דפים. כמובן שאפשר לפרוק כאן וגם באתרים כמו סה"ר או ער"ן אם את רוצה מישהו מקצועי יותר בלי להתחייב למפגשים קבועים פנים מול פנים.
לא יודעת אם מה שתיארת קשור לחרדות, בשביל זה את באמת צריכה איש מקצוע... בכל מקרה, המון בהצלחה ואני מקווה שתרגישי טוב בקרוב. מוזמנת לשלוח הודעה ולדבר בפרטי אם את מרגישה שזה יעזור לך
גם יכול להיות שאת בתקופה עמוסה וזה מציף אותך רגשית, קרו הרבה דברים (אפילו קטנים) ולא היה לך זמן לעבד אותם אצלך כמו שצריך. קצת כמו דלי שממלאים אותו עם מים לאט אבל בשלב מסויים הוא יעלה על גדותיו אם לא ישפכו את המים או ישתמשו בהם.
לפעמים הפיתרון הפשוט זה לבכות ולדבר עם חבר/ה, מדריך/ה או מורה כדי לשחרר ולפרוק. אפשר גם לכתוב לעצמך ביומן או סתם על דפים. כמובן שאפשר לפרוק כאן וגם באתרים כמו סה"ר או ער"ן אם את רוצה מישהו מקצועי יותר בלי להתחייב למפגשים קבועים פנים מול פנים.
לא יודעת אם מה שתיארת קשור לחרדות, בשביל זה את באמת צריכה איש מקצוע... בכל מקרה, המון בהצלחה ואני מקווה שתרגישי טוב בקרוב. מוזמנת לשלוח הודעה ולדבר בפרטי אם את מרגישה שזה יעזור לך
באותו הנושא: