6 תשובות
יואו זה אזעקה אמיתיתת או לאא?
ואלל תדאגי תשמעי שיריםם דברים עם חברים תנסי לא לחשוב על זה.
איפה את גרה? זה קרוב? את לבד בבית? עם לא.. רוצי להורים.. או תדליקי ת׳אור ותיצפי בקומדיות בסלון.. אל תיהיי לבד.. זה עוסר לשמור על בטחון עצמי.. בהצלחה..
עוסר- עוזר *
שואל השאלה:
אני גרה בנגב ליד באר שבע
אנונימי
תקשיבי באיזור של באר שבע עושים פחות טילים. אני בבאר שבע גרה ותמיד יש פה הכי קצ טילים..
עם יהיו טילים חז וחלילה רוצי למקלט.. תחזיקי ת׳פלאפון שלך קרוב ליד כדי שעם משהו חקרה (חס ושלום.) תוכלי תמיד להתקשר, לברר או.. כל מה שתירצי.. הכל יהיה בסדר.