10 תשובות
לא תעשי קקי וזה יורד עם זה ביחד
כלום לא יקרה
וואי לא חושבת
לא יקרה לך כלום. זה טיפה חלבון חח.
לא, חלבונים
אתה בהיריון..
בארור שלא יקרה לך כלום
בארור שלא יקרה לך כלום
דיי רציני זה אחד הדברים שאני בחיים לא הייתי עושה בשביל כלום אבל תמיד יש את הספק של איזה טעם יש לזה ונראלי הרגע פתרת לי את זה אז ספר, איך זה?
שואל השאלה:
היה דווקא טעים
היה דווקא טעים
אנונימי
איכס.
אנונימית
באותו הנושא: