מישהי מהעבודה הלא קבועה שלי הציעה לי עבודה נוספת לפני כמה ימים ואמרה שאם אני בעניין אז לדבר איתה. זה יהיה בסדר לשלוח לה בהודעה (למרות שאנלא מכירה אותה ואין לנו את המספר אחת של השנייה, פשוט לחפש בקבוצה של העבודה) אני רוצה לשאול אותה פרטים וכאלה. זה יהיה סבבה לדעתכם?