4 תשובות
שואל השאלה:
ודרך אגב אני מדברת על הפוני מהסוג הזה:
bish pls, I'm fabulous
אוי זה מהמם, כן.
קוראים לזה פוני בובה/וילון
תעשי מה שאת רוצה, בת דודה שלי עשתה פוני בובה לפני חודש בערך והיא מתחרטת. מקסימום תתחרטי תאספי את זה עם סיכה
אם את באמת מאמינה בעצמך ואת חושבת שיהיה לך יפה פוני אז תעשי את זה אם את לא בטוחה בעצמך אז אל תעשי את זה בהצלחה