תשובה אחת
תשבי איתו תדברו על זה, תגידו לו שמצד ראשון את מאוד שמחה שיש לו חברים והוא יוצא לבלות איתם. אבל מצד שני אבל שלא ישים אותך בצד ושיהיה גם איתך לפעמים, שיקדיש גם לך זמן ותצאו לבלות.
תסבירי לו עד כמה בודדה את מרגישה והוא היחיד שקרוב אלייך ואת לא יכולה בלעדיו.
תסבירי לו עד כמה בודדה את מרגישה והוא היחיד שקרוב אלייך ואת לא יכולה בלעדיו.
באותו הנושא: